Bednicí vozík pro stavbu mostu Soběslav

Předmětem zakázky bylo provedení statického výpočtu bednicího vozíku pro stavbu mostu Soběslav - Doubí.

Konstrukce vozíku je navržena jako prutová prostorová konstrukce ze systémových prvků zákazníka. 

Statický výpočet se věnoval dvou základním provozním fázím vozíku - fázi během betonáže i fázi během posunu bednícího vozíku. Během pojezdu se konstrukce pohybuje na integrovaných kolejnicích, při betonáži je konstrukce bednění pomocí táhel ustavena v požadované poloze. Takto byla provedena betonáž celého 855 m dlouhého silničního mostu.

Dále se výpočet zabývá konstrukčními detaily a přípoji.

Projekt: Modernizace trati Veselí n. L - Tábor - II. část, úsek Veselí n. L. - Doubí u Tábora, 2. etapa Soběslav - Doubí; SO 52-20-02 - MOST V KM 65,422

Zákazník: PERI, spol. s r.o. - bednění lešení služby

Fáze posunu
Fáze posunu
Fáze betonáže
Fáze betonáže
Detail závěsu posuvného lešení
Detail závěsu posuvného lešení
Detail závěsu
Detail závěsu
Vnitřní bednění
Vnitřní bednění
Schéma bednění desky
Schéma bednění desky
Montáž bednicího vozíku
Montáž bednicího vozíku